Сайт вчителя  4 класу  НУШ

Кісільової Галини Василівни

Меню сайту
Категорії розділу
Шкільні новини [1]
Онлайн-курс
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15
Онлайн-друкування
Освітній проект «На Урок»
«Методичний портал»

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мій кабінет

Сучасний навчальний кабінет  початкових класiв-

складова позитивного іміджу вчителя

        

"Клас тільки тоді перестає бути кімнатою з дошкою, партами і підручниками, коли до нього заходить учитель", - сказав видатний педагог К. Ушинський. І це дійсно так, бо саме від учителя залежить чи ця кімната так і залишиться просто кімнатою, а чи зуміє педагог перетворити її на свою творчу лабораторію.

Я працюю у звичайному кабінеті початкових класів.

Це спеціально обладнане приміщення (класна кімната початкових класів) загальноосвітнього навчального закладу зі створеним навчальним середовищем, оснащеним сучасними засобами навчання, шкільним обладнанням згідно з санітарно-гігієнічними нормами і правилами облаштування.

Основна мета створення кабінету полягає у забезпеченні оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту початкової школи.

Завданням функціонування навчального кабінету є ство­рення передумов для:

  • організації індивідуально­го та диференційованого на­вчання;
  • реалізації практично-дійо­вої і творчої складових змісту навчання;
  • забезпечення в початковій школі поглибле­ного навчання;
  • організації роботи гуртків;
  • проведення засідань шкільних методичних об'єднань;

        індивідуальної підготовки вчителя до занять та підвищен­ня його науково-методичного рівня.

Класна кімната знаходиться на ІІ поверсі. Кольорове оздоблення приміщення — стіни — шпалери та підлога у світлій кольоровій гамі, стеля — біла. В кінці кабінету розташована меблева стінка, в якій зберігаються матеріали до уроків: роздаткові матеріали, методична та художня література,

Мій кабінет - це не проста кімната в школі,

Це мій театр, майстерня, поле бою,

Лабораторія, а я у ній - чаклун,

Я майстер, режисер дитячих душ,

Художник я , дизайнер, декоратор,

І полководець я , що має битву вигравати.

Як кожна господиня, я впорядкувала його на свій смак, не забуваючи при цьому про загальні вимоги до нього. Бо для учнів початкової школи навчальний кабінет — це більш, ніж приміщення, це простір для розвитку, спілкування, постановки мети та її досягнення. Тому класна кімната повинна бути, перш за все, по-родинному затишною та сприяти соціалізації дитини.

У навчальній зоні розміщуються парти, учительський стіл, сучасна дошка з магнітною основою.

Згідно до Положення про навчальний кабінет початкових класів у цій навчальній кімнаті є стенд "Державна символіка", куточок Моя Україна та класний куточок. Є карта України та карта Миколаївської області, які використовуються як на уроках літературного читання при вивченні біографії письменників, так і на інших уроках та в позакласній роботі.

Я не насичую стіни великою кількістю стендів, які не цікаві дітям та розсівають їхню увагу, а надаю перевагу створенню змінних експозицій, відповідно до вивчення теми, виставок творчих робіт учнів, проектів, фотогалерей, колажів.

На відкритих поличках шаф демонструються прилади, нова художня література, зразки виробів народної творчості, виставка кращих робіт учнів, матеріали до теми наступних уроків, орієнтовні завдання тематичного оцінювання, додаткова інформація відповідно до навчальної

програми, результати проектної діяльності учнів.

Є у кабінеті великий добір нової художньої літератури для позакласного, самостійного читання, підручників-хрестоматій, методичної та наукової літератури, довідкової літератури: словники різноманітних типів (орфографічний, іншомовних слів, російсько-український, українсько-російський тощо),зібрання книг. Тут працює куточок позакласного читання.

З метою прищеплення учням любові до художнього слова, до творчості письменників рідного краю облаштовано поличку "Письменники Миколаївщини дітям»" Дбаючи про культуру усного і писемного мовлення своїх вихованців, я розмістила змінний стенд «Мови чисте джерело».

  • дидактичний, роздатковий, ілюстративний матеріал, картки для проведення тестового контролю знань, творчі завдання до уроків. А також памятки, схеми, поради, учнівські збірки для впровадження методики «Піснезнайка»;

Щоб оптимізувати навчальний процес, зробити уроки цікавими для учнів, зібрано маски, декорації для застосування методу театралізації, який є дієвим дидактичним засобом у руслі концепції нової української школи.

Одним із завдань функціонування навчального кабінету є: створення передумов для організації колективного, групового, індивідуального та диференційованого навчання;

Все це стимулює учнів до активної роботи, проведення

уроків - пошуків, уроків - досліджень, уроків з елементами інсценізації,

нестандартних уроків; та уроків розвитку літературних здібностей, уроків-діалогів. Діалог є основним компонентом особистісного орієнтованого навчання, яке утверджує форму навчального спілкування, побудовану на активній взаємодії його учасників. Багато матеріалу є для проведення

інтегрованих уроків, уроків з використанням ІКТ. У зоні відпочинку облаштовано куточок релаксації. Ігрову зону укомплектовано килимком, м’якими ірашками, для рухливих ігор є кеглі, скакалки, м’ячі.

Реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання сприяє і проведення позакласної роботи на базі кабінету: вшанування матері ( «Від усієї душі", «Ми роду козацького діти», «Етикет, його величність», «Родинне свято «Життя дається на добрі справи» та ін.

Як дбайливий і турботливий садівник вирощує із тендітного паростка пишну троянду, так ми, вчителі, плекаємо наших здібних і обдарованих учнів. У класі зберігаються всі творчі роботи моїх вихованців, переможців конкурсів

  • у кабінеті і робота ШМО вчителів початкових класів, оскільки я є його керівник.

Четвертий рік я працюю за технологією «Школа – родина». Стало доброю традицією проводити засідання батьківського клубу «Авторитет», які сприяють тісній співпраці вчителів і батьків.

Моніторингове дослідження показало, що учні 3 класу значно покращили знання з предмета, мають досягнення в інтелектуальних конкурсах.

Для створення гарного емоційного фону у класі вирощуємо багато кімнатних рослин.

Мій кабінет дійсно - моя творча лабораторія тому, що більшу частину часу при підготовці до уроків я проводжу в кабінеті, бо тут все необхідне під рукою: методична література, роздатковий матеріал до уроків, ілюстративний матеріал, збірники вправ, завдань. В кабінеті займаюсь самоосвітою, готуюсь до професійних конкурсів.

Так зокрема, я неодноразово брала участь на рівні району у конкурсі – огляді кабінетів, де посідала призові місця, а у 2016 - 2017 н.р. взяла участь у всеукраїнському конкурсі «100 кращих ЗНЗ України» у Інтернет-порталі рейтингу освітніх закладів України. Результат: ІІ рейтенгове місце у загальному заліку серед ЗНЗ Снігурівського району; ІІ рейтенгове місце у загальному заліку серед ЗНЗ Миколаївської області; ІV рейтенгове місце загальному заліку серед 100 кращих ЗНЗ України.

Досвідом організації роботи в кабінеті літературного читання я поділилася у своєму буклеті в 2017 р.. Матеріали про роботу в кабінеті розміщую на методичному порталі та на власному сайті.

Вдячна за високу оцінку моєї роботи офіційними структурами, але крім них ще є і оцінка людська. І нехай немає у моєму класі мультимедійної дошки, а підлога потребує вже іншого покриття, але клас подобається дітям, батькам, вчителям, всім, хто завітає в гості.

Заходжу в клас, у ньому - повна тиша.

Тут все мовчить, чекаючи мене:

Ці стенди, зошити, полички, книги…

Пройде хвилина… друга…- все це оживе.

Зайдуть до класу мої учні галасливі,

Порушать тишу щебетом дзвінким.

І завирує в нім життя бурхливе,

Бо те, що створено у класі, все - для них.

                                                                                  

 

   

                                  

...
Календар
Календар України. Українське ділове мовлення
Корисні сайти
”Міністерство ”"Освітній освіта в Україні МОІППО
Вхід на сайт
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
uCoz