Інноваційний простір для вчителя НУШ: нові виклики, нові можливості
Педагогіка партнерства буде однією з основ школи, заснованої на взаємній повазі до особистості, права вибору і відповідальності за прийняті рішення
міністр освіти України Лілія Гриневич
20 березня 2019 р. у Баратівській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося засідання ШМО вчителів початкових класів з теми «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи».
Хир Л.М., заступник директора з НВР, ознайомила присутніх з ключовими засадами педагогіки партнерства як важливого компонента побудови довіри між учасниками освітнього процесу і відмітила, що спілкування, взаємодія та співпраця між учителем і учнем – є її основою.
Кісільова Г.В., голова МО, наголосила на тому, що Новий освітній стандарт визначає педагогіку партнерства як систему методів і прийомів виховання і навчання на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості дитини, якій треба допомогти розкрити свої здібності, таланти і можливості. Галина Василівна провела для колег цікавий майстер- клас, під час якого було розглянуті інструменти залучення учнів до спільної діяльності.
Боброва В.М. розкрила багатство інноваційних форм організації співпраці вчителя і школярів на уроці. Ярошенко Т.Ю., Комарніцька Н.В., Розумовська А.В. організували аукціон методичних родзинок, таких як: кейс-технологія, «перевернуте навчання», сторітелінг, технологія квестів та багато інших. Каляма В.С. розповів про цікаві ідеї, на яких ґрунтується педагогіка партнерства.
Виступи учасників засідання супроводжувалися змістовними презентаціями з даної теми.
Члени методичного об’єднання дійшли висновку, що зміни у системі взаємостосунків між учнем і вчителем можливі лише коли існує діалог, взаємодовіра, підтримка і активна співпраця, і лише тоді відбудеться позитивна зміна шкільного середовища.
Кісільова Г.В.
Голова ШМО початкових класів
Баратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
|