25 лютого 2022 р.
Літературне читання
Тема: Джозеф Кіплінг «Мауглі іде до лісу»
- Прочитати уривок твору с.113 – 118.
- Підготуй розповідь: « Що тебе найбільш вразило у цьому творі»
31 січня
Літературне читання
Тема : Тарас Шевченко. Реве та стогне Дніпр широкий.
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=3ty0aWDlyus
Домашнє завдання. с.101 Повторити. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=2ix_X4_tcs8
м
1 лютого
Тема: Життя і творчість Івана Франка. с. 101.
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=2ix_X4_tcs8
Домашнє завдання: підготувати коротеньку інформацію про цікаві факти з життя І.Франка, або опрацювати текст с. 101.м
ммм
3 лютого
Літературне читання
Тема: Іван Франко "Дивувалася зима" с. 102
1. Перегляньте відео. Подумайте, чому дивувалася зима?
https://www.youtube.com/watch?v=57MaJQ
2. Словник.
Скресли - зрушили. Проклюнулися - з'явилися. Уста - губи. метати - кидати.
Пласт - ціла однорідна маса. Замклись - стулились.
3. Тлумачне читання. Чому дивувалася зима? Як вона хотіла розправитись з першими весняними квітами? Як ви розумієте словосполучення "Ледяні вуста".
4. Домашнє завдання : виразне читання вірша. Якими ссловами можна змалювати картини, описані у творі.
Літературне читання
4лютого
Тема: Іван Франко. Дрімають села.
1. Всі приємно посміхніться.
Пролунав уже дзвінок,
Починається урок
2. Перевірка домашнього завдання : Виразне читання вірша І. Франка"Дивувалася зима".
Ознайомлення з поезією І.Франка Дрімають села.
3. Прослухайте вірш, перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=0QVMI-u42s0
4. Робота зі словами: ясен, потягає, довгим тоном, звиваєсь над загоном.
5. Читання вірша за строфами
- Читанн 1 строфи.
Поясніть вислів "дрімають села"
- Читання 2 строфи
Яку картину змальовано в цих рядках? З чого видно, що це рання осінь?
- Читання 3 строфи
Що поет говорить про політ ластівки?
6. Відшукайте у вірші слова - рими.
Сяє - ... Садки - .... Без плоду - ... Тоном - ....
7. Гра "Диктор телебачення" ( виразне читання вірша)
8. Домашнє завдання: вивчити вірш "Дрімають села напам'ять.
7 лютого
Тема: Краса природи в поезії Івана Франка.
1. Вправа "Сонечко" Посміхнись!
2. Мозковий штурм:
Тест в реальному часі: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9368484
3. Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=sYnxWgp3Um8
- Яка пам'ять була у Івана Франка?
- Як Іван виконував домашні завдання з польської мови?
- Коли І.Франко почав свою письменницьку діяльність?
- Скільки томів творів письменник залишив для нащадків?
- У скільки років він почав перекладати твори іноземних письменників?
- Скільки іноземних мов знав Іван Франко?
4. Гра "Диктор телебачення" Читання напам'ять віршів Івана Франка. Словесне малювання картин природи.
5. Домашнє завдання: " Знаю сам і поділюсь з вами"
Підготувати цікаві факти з життя і творчості Лесі Українки.
8 лютого
Тема: Життя і творчість Лесі Українки.
1. Емоційна зарядка " Подаруй посмішку"
2. Що ви знаєте про Лесю Українку? Які твори пам'ятаєте?
2. Подивіться відео про життя і творчість Лесі Українки:
https://www.youtube.com/watch?v=0QexBCgv6RQ
- Коли і де народилася Леся Українка?
- Ким були її батьки?
- У скільки років вона написала свій перший вірш?
- Яка інформація була новою?
3. Самостійне читання статті за підручником с. 104
4 Виконайте тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7340784
5. Тепломір успіху .
10 лютого
Тема: Стан природи та настрій людини в поезії. Леся Українка "Давня весна"
1. Презентація до уроку. Психологічна зарядка.
2. Перевіряємо д/з. Цікаві факти з життя і творчості Лесі Українки.
3. Читання вірша "Давня весна."с. 104 - 105.
4. Робота зі словами: промінням грало - світилося на сонці; замиготіло листячко - , осітлене сонцем, рухалося від вітерця; стокрила - швидко летіла, ніби мала сто крил.
5. Аналіз змісту за запитаннями с. 105.
5. Рефлексія. Вправа "Відкритий мікрофон".
6. Домашнє завдання: прочитай вірш. с. 104 - 105. Які картини, описані у творі, ви уявили ?
Намалюй свою весну.
11 лютого
Тема: Вікіпедія і вікіпедисти.
Працюємо за презентацією.
3. Інформація - це відомості, знання, які ми отримуємо з довкілля, спостереження, спілкування. читання, навчання.
4. Джерела інформації : звідки або від кого ми про щось довідуємося.
5. Види інформації: текстова, мультимедійна, звукова, графічна, числова.
6. Джерела інформації: книги, журнали, інтернет, вчитель, однолітки, телебачення, сім'я.
7. Вікіпедія - загальнодоступна, багатомовна онлайнова енциклопедія.
8. 50 млн. статей створені волонтерами з усього світу. Учасників Вікіпедії називають вікіпедистами.
9. Прочитайте статтю на с. 106. Назвіть по три "плюси" і по три "мінуси" використання Вікіпедії.
10. Оціни свою діяльність на уроці.